.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گرگان عصرامروزميزبان سيدمحمدخاتمي ميباشد
سيدمحمد خاتمي، عصر امروز در اولين سخنراني عمومي خود در كشور بعد از پايان دوره رياست جمهوري به ايراد سخن براي گلستانيها خواهد پرداخت.
منادي گفت‌وگوي تمدنها كه در آخرين روزهاي فعاليتش در منصب رييس‌جمهور ايران، سفرش به اين استان را به دليل كسالت به تعويق اندخت اين بار در كسوت يك غيردولتي امروز از ساعت 4 تا 6 بعدازظهر در مصلي وحدت گرگان، در جشن هفته‌ي وحدت گلستانيها حضور خواهد يافت.
رييس جمهور سابق ايران شنبه‌شب در برنامه‌ي ديگري در حوزه‌ي علميه گرگان با منتخبان گلستان ديدار خواهد كرد.
رييس موسسه فرهنگي باران همچنين در ساعت 30/9 صبح فردا(يكشنبه) در مراسم ديگري كه به مناسبت پنجمين سال تاسيس موسسه فرهنگي ميرداماد در تالارفخرالدين اسعد گرگاني برگزار مي‌شود حضور خواهد يافت.
گلستانيها در دوره‌هاي هفتم و هشتم انتخابات رياست جمهوري با راي خيره‌كننده‌اي خاتمي را به عنوان انتخاب خود برگزيده و در دور اول انتخابات نهم رياست جمهوري نيز كانديداهاي اصلاح‌طلبان (كروبي و معين) راي‌هاي اول و دوم استان را به خود اختصاص دادند.
با توجه به اين سابقه علاقمندي گلستانيها به اصلاحات، بسياري را اميد بر آن است كه حضور پايه‌گذار اصلاحات در گرگان و ايراد اولين سخنراني عمومي در كشور، آغازگر تكاپويي دوباره در بين اصلاح‌طلبان و حركت آنان به جهت خروج از انزواي حاصل شده بعد از پايان انتخابات نهم رياست جمهوري گردد.(golshanemehr)

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.397 seconds.